miercuri, 21 octombrie 2015

Modificare pantaloni

REPARATII SI MODIFICARI - PANTALONI. Scurtat pantaloni - tiv cusut la masina, lei. Scurtat pantaloni de costum fara rejansa cu tiv cusut de mana .

Modificat tur pantaloni 35-4lei. Stramtat pantaloni pe picior 20-2lei. Lungit pantaloni cu adaos de material 20-2lei. Daca sunt evazati sau largi si jos, ii iei paralel cu cusatura.

Poti sa-i faci si slim fit daca vrei, asa mi-am modificat niste pantaloni drepti, obisnuiti si -am facut slim . Dupa ce duceam o rochie sau un pantalon la modificat, ma trezeam cu ele acasa ori mai largi ori mai scurti decat stabilisem. Totodata timpul pierdut pentru a . In acest video tutorial va arat cum sa va faceti tivul la pantalonii prea lungi, acasa. Cerca e salva idee relative a Modificare i pantaloni su Pinterest, il catalogo delle idee del mondo.


Visualizza ulteriori informazioni su Orlo dei pantaloni, Jeans . Am niște prieteni în București care vor să-și facă modificări la unele. Eu mi-am facut un sacou de mire si cateva modificari la pantaloni si .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare