miercuri, 28 octombrie 2015

Detergent lichid ariel utilizare

Nu știi sigur cât detergent trebuie să folosești? Toarnă detergentul lichid în capacul de dozare Ariel. In carte zice ceva de detergentul lichid ca se pune in sertar.

Acolo bagam detergentul in cuva cu tot cu recipientul ala de la Ariel. Am cumparat detergent lichid de la Perwoll pentru tesaturi negre si. De ceva timp însă, foarte multe persoane au început să se îndrepte spre detergentul lichid sau către cel de tip capsulă ( pernuță ). Recomandari utilizare: A se evita.

Detergenti de rufe tip gel (lichid sau capsule). Detergent Lichid Ariel Mountain Spring. Detergent lichid Ariel Mountain Spring spalari, 1. Formula imbunatatita de detergent lichid de la Ariel vine cu un capac inovativ de pre-tratare, ce va permite sa pre-tratati,. Cum folosesc Ariel lichid Nu am capac care se foloseste in cuva si pe.


Nici sa torn direct peste rufe nu mi se pare ok. Noi pentru spalat folosim detergent lichid. In cuva as pune daca as folosi capsule Ariel – cum e recomandat, altfel insa, nu :).


Am incercat si varianta de la Ariel gel si imi place si ala.

Eu imi iau detergent lichid pentru rufe negre si colorate, pentru a evita petele de . Ariel, expertul in curatenie, prezinta detergentul Ariel Active Gel Capsules, venit din dimensiunea curateniei impecabile si a utilizarii facile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare