vineri, 10 martie 2017

Razboi de tesut margele tutorial

Acest video s-a nascut in urma mesajelor voastre , prin care imi cereti sa va fac un tutorial in care sa va. Acest tutorial este sponsorizat de Merceria Carmen. Pentru achizitionarea revistei Idei.

Sunt si alte metode de a face acest mic razboi de tesut margele. Aici gasiti alte clipuri pe tema bratarilor tesute pe razboi: Cum facem acasa un razboi de tesut margele. Am fost cucerita de razboaiele mici de tesut margele, cu care se fac bratari. Tutorial și etichetat bratara wrap, bratari, loom, margele, razboi, .

La razboiul de tesut margele se pot realiza atat bratari, cat si coliere, cureluse (cordoane), bretele, tablouase, pandantive, etc Totul tine de . Am tot vazut on line razboaie de tesut margele. Cauta pe internet cu beads loom si vei gasi tutoriale. TUTORIAL-Bratara pe razboiul de tesut margele Acest video s-a nascut in urma mesajelor voastre , prin care imi cereti sa va fac un tutorial in care sa va arat . LoomFacem AcasaPe RazboiulBratara PeTutorial BrataraBeaded FriendshipFriendship BraceletsSa Facem.


Cum sa facem acasa un razboi de tesut margele . Bratara pe razboiul de tesut margele. Home Download Video Cum sa facem acasa un razboi de tesut margele?

TUTORIAL-Bratara pe razboiul de tesut margele . Eu am ales sa va arat o varianta simpla. Acest video s-a nascut in urma mesajelor voastre , prin care imi cereti sa va fac un tutorial in care sa va arat cum se lucreaza pe razboiul de . Acest video s-a nascut in urma mesajelor voastre , prin care imi cereti sa va fac un tutorial in care sa va arat cum se lucreaza pe razboiul de tesut. Cu ajutorul acestui gherghef se pot confecţiona din mărgele, medalioane, brăţări, ornamente şi accesorii pentru îmbrăcăminte.


Cele mai potrivite sunt mărgelele . Stim cat de mult va plac bijuteriile handmade din margele, asadar azi invatam cum sa le realizam, din cartea Teserea. Bratari tesute in culori de toamna. Va prezint Razboiul de tesut margele :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare