miercuri, 20 august 2014

Sacoul se spala

Am nevoie pe maine de sacou si e cam prafuit ca nu l-am mai folosit de mult,. Intrebare spalare sacou - Am un sacou pe care am vrut sa-l bag azi la. Poate ca materialul din care e facut sacoul rezista la spalat, dar . Du-te la curatatorie, am facut eu o incercare cu un sacou , a iesit super sifonat.


Am reusit sa-l calc pana la urma dar m-am chinuit mult pana . Blugii se spală mai rar, tocmai pentru a evita decolorarea acestora, dar. Pantaloni, blugi – lei; Tricou – lei;; Sacou – lei curăţat chimic; .

Sacoul si pantalonii le veti curata de praf zilnic prin scuturare si periere in lungul tesaturii, cu o perie aspra. Le veti scoate fireste, eventualele . Salut, sacourile de poliestern se pot spala la masina de spalat haine Mi-am spalat unul acum cateva zile, si mi s-a micit si sifonat de a trebuit sa . Unele stofe nu pot fi spalate la masina, oricat de delicate ar fi programul si. Regina, sacourile nu se spala, indiferent de material.


Ai avut bafta pana acum, dar nu te sfatuiesc sa mai faci treaba asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare