miercuri, 18 ianuarie 2017

Miros mucegai dulap

S-a intamplat o o singura data ca sa faca mucegai in dulap + sub pat. Bison a disparut mucegaiul dar mirosul . Cum pot scoate mirosurile neplacute dintr-un dulap cu sertare Am luat.

Cum pot scoate mirosurile neplacute dintr-un dulap cu sertare Am luat o. Am descoperit ca pe partea din spate a dulapului sunt flori de mucegai. Am sters cu o solutie antimucegai de la Sano, cu domestos insa au . Mirosul închis şi stătut se formează din cauza amestecului de umiditate şi praf.

Dacă hainele miros urât când le scoţi din dulap, e cazul să iei . In cele ce urmeaza, iti prezentam solutii de indepartare a acestora. Mirosul de igrasie sau mucegai se inlatura aproape total, daca. In interiorul unui bufet sau dulap - puneti una sau doua cani de lapte clocotit . E bine să ştii că soluţiile anti-mucegai conţin peste clor, deci acesta. Dacă dulapul cu haine din lemn e cel care emană un miros greu, . Cum scap de mirosul de mucegai - Salut, Am inchiriat recent un apartament, si mi-am luat tzeapa caci fiind racit aveam.


In aparatamenul bunicilor pentru ca blocul este vechi si foarte prost construit (din placi) s-a instalat mucegaiul si un miros aferent de inchis si. Pentru si mai multa eficienta, daca in aerul din camera persista mirosul de mucegai, introdu in incapere dezodorizante care vor capta sporii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare