vineri, 7 iulie 2017

Aparat de gatit cu aburi retete

Dar ceea ce m-a convins ca aparatul asta face toti banii. D curand mi-am achizitionat o masina de gatit la aburi Braun. Oficial, aparatul de gatit la aburi se numeste steamer si este un sistem de vase (doua, trei sau chiar patru) care permite prepararea legumelor, a orezului, .

Cum am ajuns sa-mi cumpar un aparat de gatit cu aburi? Pai, mi-am propus ca dupa ce se naste Luca sa schimbam unele obiceiuri . Un aparat de gatit cu aburi la un foarte bun raport pret - calitate (doar 21lei) si pe care il puteti achizitiona online, fara costuri de livrare, este: . Ti-am pregatit retete la aburi pentru mancaruri delicioase, sanatoase si pline de vitamine.

Pregateste mese dupa aceste retete la aburi si asigura familiei tale un . Aceasta tehnica de gatit presupune folosirea aburilor fierbinti ai apei pentru a incalzi si a gati mancarea. Nu iti trebuie neaparat un aparat special, desi exista . Descoperă ce rețețe ți-am pregătit mai jos. Gateste cu aer fierbinte retete delicioase si sanatoase folosind aparatul Airfryer.


Cum am ajuns sa-mi cumpar un aparat de gatit cu aburi ? Aburirea este o metodă de gătit ideală pentru majoritatea legumelor. Nu numai că permite păstrarea aproape completă a nutrienţilor, ci şi a . Sau cu aparatul de gătit la aburi, că şi aşa îi mai spune.

Dacă aveţi şi voi idei sau sugestii de reţete la steamer, lasaţi-le în comentarii, daţi . Alimentele preparate la abur isi conserva mai bine aromele proprii si elementele nutritive. Iti voi prezenta astazi o metoda de a pregati orezul la aburi, de-o sa te dea pe spate. Mancarea la aburi este un mod traditional de a gati, cu origini preistorice. Ea ramane si astazi la fel de actuala – ca dovada, mancaruri celebre . BlendForce Glass Tripl'ax BL313A (1).


Orez cu legume (gatit la aburi) - Trebuie sa incercati aceasta reteta. Accesați Retete pentru aparatul de gatit cu aburi - In incheiere sunt curios sa aud de la tine daca ai folosit pana acum un aparat de gatit cu aburi, . Piept de pui cu legume gatite la steamer (aparat de gatit cu aburi). Si iata ca ti-am gasit aceasta reteta! Cumpara Aparate de gatit cu aburi Deshidratoare online de la eMAG. W, vas l, operatii: gatire cu aburi + blender (carne, legume, fructe), 1retete.


Portalul tau de retete cool - retete aparat gatit abur,retete culinare, sfaturi culinare, diete, alimentatie sanatoasa, ghid restaurante, condimente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare