marți, 13 ianuarie 2015

Puncte negre in urechi

De cele mai multe ori in urechi se formeaza puncte negre care sunt oarecum inofensive (nu dor) insa cateodata se vor forma si cosuri mari, proieminente si . Mi-a zis sa pun pe un betisor de ureche, 2-picaturi de ulei de arbore de ceai si apoi am dat pe cosuri si punctele negre. Am mai pus cateva picaturi in sampon .

Puncte negre urechi - Salut, am niste puncte negre in partea interioara a pavilionului urechilor, sunt mari, profunde, si nu stiu cum sa scap de . Majoritatea persoanelor au probleme cu punctele negre, fie ca sunt adolescenti, persoane mature, barbati sau femei. Fetita mea are puncte negre in ureche, ce remediu aveti pentru acestea?

Am cateva puncte negre in ambele urechi. Nu-s chiar asa de multe, dar totusi, daca te uiti se vad. Vreau sa scap de ele dar nu stiu cum.


Punctele negre de pe nas sunt una dintre cele mai inestetice probleme ale tenului. Pentru a le indeparta poti apela la o cosmeticiana sau, si mai simplu, iti poti . Buna ziua tuturor, va pun la dispozitie metode pentru combaterea punctelor negre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare