joi, 22 ianuarie 2015

Alfabetul surdomuti

Reducere a literelor și artei pentru învățarea oamenilor muți să . Niciodata nu se stie cand vei avea nevoie de asa ceva. Nu stii niciodata cand ai nevoie de alfabetul surdo-mut. Limbajul non-verbal reprezintă din comunicare şi întăreşte sau contrazice cuvintele rostite. Pentru unii oameni însă, gesturile şi mimica reprezintă singura . Eu am terminat actoria si as vrea foarte mult sa fac un spectacol de teatru pentru surdo muti si mi-ar placea sa invat si eu limbajul.


Nu exista un singur cuvant pentru asta, probabil te gandeai la cel pentru persoanele cu deficiente de vedere, la sistemul Braille.

Poate multi dintre voi stiu, eu insa am aflat recent ca semnul surdo-mutilor pentru Te iubesc este acelasi cu semnul satanic.

Alfabetul surdo-mutNu este obligatoriu… Dar e bine sa-l stii. Astazi m-am gandit la o postare mai speciala. Vreau sa va arat alfabetul surdo-mut. Este uşor pentru copiii de vârste fragede să înveţe un limbaj mimico-gestual complet.


Un barbat surdo-mut din Istanbul a avut parte de o surpriza incredibila, dupa ce mai multe persoane din cartierul sau au invatat limbajul prin . Vreau sa invat limbajul surdo-mut, am tot cautat pe net dar inafara de semnele similare fiecarei litere din alfabet nu am putut invata mai mult, . Alfabetul limbii romane in dactileme permite comunicarea prin compunerea cuvintelor din semne, alaturi de acestea existand si un cod al semnelor pe care copii . Noi cei care dorim sa invatam limbajul surdo-mut nu dorim sa invatam litere , ci cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare