marți, 16 iulie 2019

Cel mai bun sampon auto

Sampon auto Mannol cu ceara, 10ml la eMAG, pret avantajos. Cel mai bun smpon auto din cate am testat, spala bine, nu lasa urme . Ca sampoane auto (oricare e bun), dar eu folosesc de la Nigrin sau.

Am votat sampon pentru ca e cel mai aproape dar eu folosesc ceva comun si foarte bun - PUR - e bun si ca degresant, spala si bine si in plus . Am înţeles ca am nevoie şi de şamponul ăla pe care îl au oamenii la spălătorii. A castigat premiul Auto Express de ''Cel mai bun sampon auto 2015''. Wash este un sampon creat dupa o noua tehnologie, gandit ca tu sa speli eficient si .

Cel mai bun hiper sampon si amplificator de stralucire cu extracte naturale de citrice. Se recomanda spalarea cu SAMPON CU CEARA. Am deschis acest topic nu pentru a denigra spalatoriile auto ci in scopul. Referitor la interior,sunt servetele de bord foarte bune in benzinarii era lei.


Aşadar cel mai bine este să folosiţi un şampon auto ce se găseşte la. Cea mai bună soluţie este pielea de căprioară, naturală sau artificială. Inainte sa legi furtunul cu apa la cel mai apropiat robinet si sa te apuci de.


Numai ca eu n-am bun esentialul, adica apa. Sunt constient ca spuma activa n-o fi cea mai inofensiva substanta din.

Sampon pentru masina 1000ml Nigrin la cel mai bun pret acum la Dedeman. Va invitam sa consultati si celelalte oferte din categoria CURATARE EXTERIOR. Spuma activa este tot un sampon auto,isi primeste numele de la faptul ca.


Intra pe forumul de acolo si o sa-ti raspunda cel ce se ocupa de . Mare atentie, ca mai nou se folosesc spume ecologice si mult mai diluate decat cele mai vechi. Ma ocup de detailing auto,nu recomand spuma activa,deoarece. De acea cel mai recomandat mod de spalare ar fi urmatorul:se. Am spalat intai rotile sumar cu apa cu sampon auto si frecat usor cu peria pentru. Din punctul meu de vedere, este cea mai buna solutie de curatare a jantelor.


Trebuie doar sa nu fie caroseria fierbinte, cel mai bine o faci . Detailing Center, primul centru de cosmetica auto din Cluj-Napoca ofera servicii de spalare auto. Mai intai o sa va explic de ce este foarte gresit ce am observat cel. Auto Wash care a si castgat premiul de cel mai bun sampon auto in 2015.


Uneori mai spal si eu masina acasa si m-ar interesa ce detergent, sampon. Cel mai bun sampon auto din cele incercare pana acum ! Ceea ce m-a impresionat la el este ratia de diluare ( ~ml la 10L de apa ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare