joi, 14 februarie 2019

Flori de primavara de colorat si decupat

Sabloane pentru colorat si decupat. Flori din hartie pentru imprimat si decupat. Floricele colorate pentru decupat (le-am prelucrat in Paint).

Modele de flori pentru abilităţi practice. Modele - felicitări de primăvarăÎn Atelierul de creaţie - Dezvoltarea abilităţilor practice artistice. Descopera cele mai interesante desene de colorat cu flori, special pentru micutul tau. Desene de colorat de primavara poza 3.

Plansele si desenele de colorat cu vaza de flori sunt o buna metoda pentru copilul tau de a-si mari puterea de. Desene de colorat de primavara poza 11. Ninge, ninge cu fulgi mari , dar eu încă visez la primăvară…Totuși, cel. Florile se trag la imprimantă pe hârtie colorată ( se poate folosi și carton) și se decupează. Decupate, florile vor arăta așa: flori hartie.


Primăvara nu ar mai fi la fel de frumoasă fără culoarea şi parfumul florilor. Ele aduc bucurie în suflet şi zâmbete pe feţele noastre. Am ajuns şi la finalul concursului organizat împreună cu magazinul online Kids.


Felicitare-canuta cu buchet de flori: ghiocei, narcise, albastrele.

Interiorul l-am completat cu un post-it decupat şi cu colţurile rotunjite, ori am . Ghirlande decorative de primavara, cu fluturi, albine, buburuze si flori. Decupaţi modelele, apoi desenaţi cu o cariocă neagră modelul şi. Legaţi la capătul de jos una dintre flori, apoi lipiţi pe rând insectele . Modelul complet, colorat de mine în prealabil, le este suficient pentru a. Pe tema „Legume de primăvară”, am decupat și am lipit o ridiche. Pentru o floare-finală se decupează două flori, şi se lipesc între ele, prinzând la mijloc tulpina. Atunci cand descarcam fisele putem sa folosim si culori tempera pentru a le transforma in adevarate opere de arta.


Iar noi facem floricele din manute de piticei :). Ador florile de primăvară: narcisele, zambilele, florile de “nu ma. Cea mai maire coletie gratuita de planse pentru copii.


Cauti o plansa de colorat sau un desen de colorat cu Primavara? Iti oferim cele mai interesante planse de colorat si desene de colorat cu Primavara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare