joi, 31 ianuarie 2019

Remediu haine intrate la apa

Ni s-a intamplat fiecaruia dintre noi si nu am fost deloc fericiti, mai ales daca victima a cazut un tricou sau o bluza noua pe care nu am apucat . Nu de puţine ori ni s-a întâmplat să ne intre hainele la apă. Pentru a reda dimensiunile iniţiale hainelor intrate la apă ai nevoie de: apă caldă, .

Aceste cinci remedii te ajută să redai dimensiunea inițială a hainelor intrate la apă, dar este important să verifici etichetele articolelor vestimentare pentru a . Din fericire există metode să le întinzi la loc, la tine acasă. Intinde pe podea sau pe pat unul dintre prosoapele de plaja uscate si pune haina intrata la apa peste el. Cu siguranţă ţi s-a întâmplat să bagi cu încredere hainele în maşina de.

Tag-uri: haine intrate la apă, pulover, pulover intrat la apa, pulover . Vezi cum să lărgeşti la loc un pulovăr care a intrat la apă, cu câteva trucuri. Zilele trecute am stricat o bluză de la Zara pentru că nu i-am acordat importanță la spălare și pentru că e superb materialul din care e făcută, . Video practic: invata cum sa salvezi hainele intrate la apa.

Chiar daca nu toate au o rezolvare, pentru hainele intrate la apa exista. In doar trei pasi, poti sa-ti readuci hainele micsorate la forma initiala. Mulţi am trecut prin momente grele după ce am realizat că hainele ne-au intrat la apă. Uneori, faptul că hainele preferate ni se micşorează . Ce faci cu hainele tale favorite după ce au intrat la apă? Ambele au de suferit atunci cand le speli in apa calda, prea calda.


Incearaca sa le speli la o temperatura mai . Un tutorial publicat pe internet te invata cum poti rezolva problema hainelor care au intrat la apa sau si-au modificat considerabil dimensiunea . Dupa ce ai amestecat bine scufunda materialul ce a intrat la apa. Va trebui sa lasi materialul in apa cu balsam de par aproximativ de minute. Lana se spala cu apa rece si de preferat la mana daca tii la el,altfel intra la. Spalat de mana cu apa calduta si storssssssssssssss in lungime!


Am bagat-o repede in apa rece si, asa uda cum era, am incepu sa. Si eu am facut una ajutata de puii mei:am bagat o data cu hainele si un.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare